سلامت

قدم ششم

آمادگي كامل پيدا كرديم تا خداوند كليه نواقص اخلاقي ما را مرتفع كند .

براي كاركردن قدم ششم من به تسليمي عميق به صداقت با خود ..تمايل و روشن بيني نياز دارم : نقص هايم را در ترازنامه قدم 5 ليست ميكنم و از ابزارهاي قدم يك تا سه استفاده ميكنم به اينصورت كه در برابر نواقصم اقرار به عجز ميكنم و مي پذيرم با استفاده از نواقص اختيار زندگي از دستم خارج شده ...پس آماده تغيير ميشوم .
از ابزار قدم 2 استفاده ميكنم كه عدم سلامت عقل چطور باعث تكرار اشتباهات شده و با استفاده از نواقص چگونه بخودم و ديگران خسارت زده ام ..

اكنون من به تنهايي نميتوانم نواقصم را رها كنم . ولي با كمك نيروي برتر و خداوند ميتوانم ....
با استفاده از ابزار قدم سوم تصميم ميگيرم كه نواقصي كه در قدرت من نيست كه از آنها رهايي يابم را به خداوند بسپارم تا خودش آنها را به تعادل در بياورد ..

+ نوشته شده در  شنبه 4 آبان 1392ساعت 5:41  توسط سلامت 

اعتیاد باور نکردنی یک دختر بچه 3 ساله(+عکس)


به گزارش صفحه عربی تابناک، در گذشته خانواده‌ها اهمیت بسیار زیادی به کودکان خود می‌دادند بطوری که حتی بسیاری از آنها کودکانشان را از خوردن زیاد شکلات و دیگر تنقلات منع می‌کردند، اما روز به روز شاهد کاهش این اهمیت هستیم.

جدیدترین خبر رسیده از چین حاکی از آن است که یک دختر سه ساله به نام «یا وین» به سیگار کشیدن و مصرف زیاد مشروبات الکلی اعتیاد دارد. خانواده وی هم به دلیل مشغله بسیار زیاد اهمیت زیادی به این مسأله نمی دهند.در همین راستا، روزنامه «دیلی میل» پس از اعلام این خبر نوشت: اعتیاد این دختر کوچک باعث شد که او هفته پیش که در حال بازی کردن در خیابان بود، با یک خودرو تصادف کند. او پس از پنج روز از کما در آمد و اکنون دچار جراحات بسیار زیادی شده است.

والدین این کودک پس از این حادثه گفتند: ما چند وقت اخیر احساس کرده بودیم که رفتار فرزندمان کمی تغییر کرده اما علت آن را نفهمیده بودیم. پس از مدتی متوجه شدیم که او از جیب پدر خانواده سیگار می‌دزد و با رفتن به حمام آن را می‌کشد. بعد از بررسی دقیق تر مسأله متوجه شدیم که او اعتیاد پیدا کرده است.

گفتنی است سال گذشته نیز در حادثه‌ای مشابه، کودکی به سیگار اعتیاد داشت اما مدتی پیش اعلام شد که او زیر نظر پزشکان قرار گرفته و در نهایت آن را ترک کرده است.
+ نوشته شده در  چهارشنبه 1 آبان 1392ساعت 0:47  توسط سلامت 

پدر معتادی که بر اثر استعمال شیشه‌، پسر یک‌ساله خود را به قتل رساند

پدر معتادی که بر اثر استعمال شیشه‌، پسر یک‌ساله خود را به قتل رسانده بود، روز گذشته در تهران شناسایی و دستگیر شد…

به گزارش روابط ‌عمومی نیروی انتظامی نازی‌آباد،‌ ۱۴ بهمن ماه سال جاری مأموران نیروی انتظامی یگان امداد تهران بزرگ حین گشت‌زنی در منطقه نازی‌آباد به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شدند و در استعلام و بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو در ۹ بهمن ماه سال جاری به سرقت رفته است.

با دستگیری دو سرنشین خودرو به نام‌های «حامد» و «مهرنوش» توسط مأموران یگان امداد، این دو نفر که خود را زن و شوهر معرفی کرده بودند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تحویل شدند.

«حامد» در تحقیقات مقدماتی توسط مأموران کلانتری اظهار داشت:

+ نوشته شده در  چهارشنبه 1 آبان 1392ساعت 0:43  توسط سلامت